2014. augusztus 13., szerda

'Today look'

Hello!
I spent 2 days at my friend's house last week. It was great! We were shopping, walking, making our hairs colorful with pastels and taking photos for the blog, moreover making videos to a competition.
I hope you will like it! :)
The video isn't the best. This was the first time in my life to make a video. I have learnt to use the programme and cut the video in the same time. Originally I would like to use "The Radio Debt- Strange things happen" for the theme music but unfortunately to get the license is not too easy and not a cheap game. Apart from it i hope you will like it. :)
xx
Dius

***

Hello! 
Két napot egy barátnőmnél töltöttem az előző héten. Remekül éreztük magunkat! Vásároltunk, sétáltunk, paszteles technikával beszíneztük a hajvégünket és képeket készítettünk a bloghoz, illetve videókat egy versenyhez. 
Remélem elnyeri tetszéseteket! :)
A video nem lett a legjobb. Életemben először csináltam ilyet. Egyszerre tanultam meg kezelni a programot és vágtam a videót. A zene egyebként egy barátnőm műve, nekem nagyon tetszik!Eredetileg a 'The Radio Debt- Strange things happen' t szerettem volna aláfestő zenének, ám a licensz megszerzése nem egyszerű és nem is olcsó játék. Remélem azért tetszeni fog. :)
xx
Dius

Trousers, boots: Primark






hat: H&M

shirt, skirt: Primark

Bracalet, necklace: Topshop




My friend's outfit is soo summery! I love it! 
Shoes: Primark
Short: Bershka
Shirt: ?



Enjoy!
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése